måndag 14 mars 2016

Tre svenska rakknivar

Jag börjar sakta med säkert närma mig mitt mål. Vad ska jag göra när resan tar slut? Lägga ner? fortsätta mot andra spel med dyra prislappar? förslag på spel mottages :).

Här följer iaf redovisningen av tre svenska rakknivar som jag sålde för en tid sedan.

Bengall, AtB OL. Borlänge maskinaffär, såld för 70:-, minus insats 13:-, minus provision 7:-, ger en vinst på 50:-

C.V. Heljestrand, Eskilstuna, Sweden, MK No 24 3/8, såld för 115:-, minus insats 13:-, minus provision 11:-, ger en vinst på 91:-

Klas Törnblom, Eskilstuna, Sweden, såld för 55:-, minus insats 13:-, minus provision 5:-, ger en vinst på 37:-

Total vinst: 178:-

Bengall, AtB OL. Borlänge maskinaffär

C.V. Heljestrand, Eskilstuna, Sweden, MK No 24 3/8

Klas Törnblom, Eskilstuna, Sweden


Cashburken: 10.505:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar