tisdag 1 mars 2016

Klappfail, del 1

Strax efter jul körde Tradera kampanjen "klappfail", 50% rabatt på provisionen upp till tio annonser. Av mina tio annonser slutade nio med vinnande bud. detta är del 1 av mina "klappfail-annonser". Först ut är en bok om Eddie Meduza, denna hittade jag, för tio:-, vid ett loppisbord, den låg i en flyttkartong full av böcker, böcker kan vara svårsålda, med Eddie Meduza finns det definitivt en marknad för. Det andra fyndet, som kostade mig tjugo:-, är något jag själv hade som barn, en teenage mutant hero turtles-magväska, jävlar vad jag rockade denna magväska som barn, nostalgifaktorn var enorm och jag var tveksam till om jag skulle sälja den, men den fick efter några om och men läggas ut till försäljning.

Eddie Meduza, bara men é fantastisk, såld för 100:-, minus insats 10:-, minus provision 5:-, ger en vinst på 85:-

Teenage mutant hero turtles-magväska, såld för 143:-, minus insats 20:-, minus provision 7:-, ger en vinst på 116:-

Total vinst: 201:-

Eddie Meduza, bara men é fantastisk
 Teenage mutant hero turtles-magväska


 "klappfail-kampanj"

Cashburken: 9327:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar