tisdag 15 mars 2016

Leksaker/spel

I början av detta projekt köpte jag detta boxade modelltåg, köpte ytterligare två modelltåg men dom har jag ännu inte lyckats sälja, så jag får hålla på dom för framtiden. På en annan loppis hittade jag ett fantastisk gammalt sällskapsspel, troligtvis 70-tal, detta sålde jag ganska nyligen. Har eventuellt ett till ex av detta spel på G, men har ännu inte bestämt mig för om jag ska ge mig på ännu ett försök sälja spelet, känns lite osäkert på nåt sätt, vi får se helt enkelt. Såldes som följer:

Lima, modelltåg, såld för 250:-, minus insats 150:, minus provision 25:-, ger en vinst på 75:-

Rääcer Frääser, sällskapsspel, 70-tal, såld för 120:-, minus insats 50:-, minus provision 12:-, ger en vinst på 58:-

Total vinst: 133:-

Lima, modelltåg

 Rääcer Frääser, sällskapsspel, 70-tal


Cashburken: 10.638:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar