söndag 13 december 2015

PRIPPS-prylar

Som jag varit inne på förut så finns det en del samlare av just PRIPPS blå, så när jag hittar PRIPPS-prylar på loppis till ett bra pris brukar jag slå till. Dessa tre objekt är alla hittade på samma loppis, en kylväska, en kortlek och en nyckelring, just denna nyckelring har jag sålt ett exemplar av tidigare, då fick jag ut lite mer för den än vad jag fick denna gång. Såldes som följer:

PRIPPS blå, nyckelring, såld för 60:-, minus insats 20:-, minus provision 6:-, ger en vinst på 34:-

PRIPPS blå, kylväska, såld för 160:-, minus insats 40:-, minus provision 16:-, ger en vinst på 104:-

PRIPPS blå, kortlek, såld för 105:-, minus insats 20:-, minus provision 10:-, ger en vinst på 75:-

Total vinst: 213:-

 PRIPPS blå, nyckelring
 PRIPPS blå, kylväska
 PRIPPS blå, kortlek

Cashburken: 6808:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar