lördag 2 juli 2016

Resan fortsätter

Det har nu gått några månader sen min resa tog slut och jag måste säga att det har varit skönt få tagit en paus från detta eviga loppisletande. Med det sagt så är jag nu sugen på att fortsätta, med siktet inställt på ett nytt spel, Little Samson. Varför just Little Samson? Likt valet av Mr. Gimmick så tycker jag Little Samson verkar vara ett väldigt roligt spel, definitivt ett spel jag vill ha i samlingen.
När jag avslutade min förra resa återstod 113:- i "cashburken", så vi är redan på god väg*.
Jag har också avslutade auktioner/försäljnigar från förra resan som ännu ej blivit redovisade, dessa kommer att redovisas allt eftersom i början av denna resa. Jag har också i skrivandets stund gjort några fina loppisfynd, så nya försäljningar kommer inom kort. Jag hoppas att ni som följde min Mr. Gimmick-resa även vill följa mig nu, och jag hoppas att mitt blygsamma bloggprojekt iaf kan glädja/inspirera någon av er. Då kör vi!




*insert whistling emoji here




Cashburken: 113:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar