lördag 22 augusti 2015

Gameboy color & Harry Potter

Då var min semester avslutad, dags att ta sig upp på hästryggen igen, jag besökte en loppis idag, gjorde några fynd som ska ut till försäljning snart.

För en tid sedan besökte jag en skivmässa, bakis och omotiverad gjorde jag inte några skivfynd bland backarna, men en försäljare hade ett komplett gamboy color, två kompletta spel, Harry Potter och pokemon gul, han ville bara ha 150:- för allt, av någon outgrundlig anledning tog jag ett varv på mässan innan jag insåg att jag kunde gå miste om en bra deal (bakis och omotiverad), när jag kom tillbaka hade han sålt pokémonspelet, så jag fick det som var kvar för 100:-. Varför köpte jag inte allt direkt när jag hade chansen? Det undrar jag fortfarande. Jag sålde det hur som helst som ett paket.

Gameboy color/Harry Potter-spel, såld för 465:-, minus insats 100:-, minus provision 46:-, ger en vinst på 319:-





cashburken: 3516:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar