lördag 2 maj 2015

Totalt 125 stycken rakknivar köpta!

Jag har vid två tillfällen köpt en stor mängd rakknivar, det första tillfället var på en loppis, då köpte jag 50 stycken, dessa kostade 18:-/st, jag vet inte ännu hur många av dom som jag kommer sälja vidare, det återstår att se. Nästa tillfälle var en traderaannons där 75 stycken knivar såldes, efter slutpris och frakt kostade dessa 13:-/st, dom här knivarna var i mycket sämre skick, så det kommer det bli en del jobb med vissa utav dessa. Jag har hur som helst börjat att sålt av en del knivarna från det första inköpet, det här är dom första två.

C.V. Heljestrand, Eskilstuna, MK No24, såld för 315:-, minus insats 18:-, minus provision 31:-, ger en vinst på 266:-

J.A. Hellberg, Eskilstuna, Sweden 42, såld för 106:-, minus insats 18:-, minus provision 11:-, ger en vinst på 77:-

Total vinst: 343:-

Detta innebär också att 2000-kronorsgränsen är nådd. (nästan)

 C.V. Heljestrand, Eskilstuna, MK No24
J.A.Hellberg, Eskilstuna, Sweden 42

cashburken: 2104:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar