torsdag 15 januari 2015

pocketböcker och en vinyl 7'...en svullo-vinyl 7'

Jag har blivit lika förvånad varje gång jag lyckats få böcker sålda på tradera, den här gången gäller det sagan om ringen trilogin, köpt för 3:- st, alltså 9:- totalt, såldes tillsammans för 47:-, jag blev MINST lika förvånad när jag lyckades få iväg en vinylsingel med Svullo, 50:- köpnu, den betalade jag 10:- för, båda dessa var något av en chansning, pengarna tillbaka kunde jag nog räknat med, men inte att dom skulle gå upp så pass.
sammanfattning:

sagan om ringen trilogin, såld för 47:-, minus insats 9:-, minus provision 5:-, ger en vist på 33:-

Svullo, vinyl 7', såld för 50:-, minus insats 10:-, minus provision 5:-, ger en vinst på 35:-

Total vinst: 68:-
sagan om ringen trilogin

Svullo, vinyl 7', för fet...

cashburken: 815:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar